Verzenden
De Geslepen steen streeft ernaar om je bestelling na ontvangst van betaling binnen 4 werkdagen te verzenden. Mocht de levering aanzienlijk vertraagd zijn(door ziekte, vakantie of eventuele andere onvoorziene omstandigheden), dan ontvang je een bericht op het door jouw aangeleverde e-mailadres.
Na verzending ontvangt u de track en trace code op het door u geleverde email adres. Mocht je daarna vragen hebben over de status van je verzending, dan raden we je aan om eerst contact op te nemen met PostNL. Indien je overige vragen hebt, kun je natuurlijk te allen tijde contact met ons opnemen.
Bij De Geslepen steen is het mogelijk om te kiezen voor afhalen bij een PostNL locatie bij jou in de buurt! Let op: je pakket dien je binnen 7 dagen op te halen op de afhaallocatie! Hierna wordt het pakket naar ons geretourneerd en zullen wij de retourkosten in mindering brengen op het orderbedrag.
Verzendkosten
Nederland
PostNL
- De kosten voor verzending worden tijdens je bestelling berekend op basis van de bestelde goederen
Overige landen
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden
Retourneren
Wil je je bestelling of een deel daarvan terugsturen? Geen probleem! Geef dit dan binnen 14 dagen aan ons door. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling of een gedeelte daarvan aan ons te retourneren.
Hoe werkt het aanmelden van een retour?
Je stuurt een email met daarin de reden van retour, naar info (a) degeslepensteen.nl dat je je bestelling of een gedeelte daarvan aan ons wil retourneren. Is je bestelling compleet en onbeschadigd door ons ontvangen? Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na het aanmelden van je retour teruggestort.Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Mocht het product beschadigd bij ons terugkomen dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
De Geslepen Steen is niet aansprakelijk voor retourzendingen die kwijt raken. De kosten voor ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde enveloppen of pakketten worden in mindering gebracht. Indien je een verkeerde bestelling hebt ontvangen of er iets ontbreekt, zorgen wij voor het verzenden van de juiste producten indien mogelijk.